Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje
Witamy w automatycznym systemie składania oraz sprawdzania statusu reklamacji.
Zgłoszenia serwisowe i reklamacyjne produktów poniższych producentów można kierować bezpośrednio do autoryzowanych centrów serwisowych danego producenta.
Lista producentów z bezpośrednią obsługą serwisów i reklamacji:
Powyższa informacja nie wyłącza możliwości skorzystania z tytułu rękojmi bądź gwarancji bezpośrednio u sprzedawcy.
Jeżeli reklamacja dotyczy sprzętu producenta, którego nie ma na liście powyżej, prosimy postępować zgodnie z procedurą opisaną poniżej.
Podczas składnia zgłoszenia reklamacyjnego należy w pierwszej kolejności zarejestrować konto w naszym systemie reklamacji oraz uzupełnić niezbędne dane (pola oznaczone gwiazdką) w "Danych zlecenia".
Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji prosimy o dołączenie zdjęcia oraz skanu dowodu zakupu w specjalnie przeznaczonym "Załączniki" podczas składania zlecenia reklamacyjnego.
Procesu reklamacji ON-LINE: 1. System składania reklamacji on-line dostępny jest pod linkiem: System reklamacji ON-LINE 2. Podczas pierwszego składania reklamacji wymagane jest ZAŁOŻENIE INDYWIDUALNEGO konta klienta. 3. Po pomyślnej "Rejestracji użytkownika", należy zalogować się do systemu danymi podanymi przy rejestracji.
4. Reklamowany produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres: Media Arena, ul. Pod Fortem 2C / LU6, 31-302 Kraków. Prosimy aby reklamowany towar zawierał cały komplet akcesoriów, które były w zestawie (przewody, zasilacze itp.) 5. W przypadku wysyłki prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki oraz umieszczenie na przesyłce numeru reklamacji RMA. Ułatwi nam to identyfikację i przyśpieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji. 6. Rozpatrzenia reklamacji od momentu otrzymania reklamowanego towaru następuje ustawowo w ciągu 14 dni. Jeśli termin ten z przyczyn od Nas niezależnych ulegnie przedłużeniu zostaną Państwo o tym poinformowani. 7. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:serwis@mediaarena.pl, tel. 600 280 890 lub gg: 838194 . Prosimy powołać się na numer zgłoszenia reklamacyjnego RMA. 8. O każdej zmianie statusu reklamacji klient zostanie poinformowany drogą mailową.