Produkt dnia
Blue Mic Yeti USB Blackout mikrofon
Blue Mic Yeti USB Blackout mikrofon
699,00 zł
szt.
GOOGLE Chromecast Ultra 4K adapter
GOOGLE Chromecast Ultra 4K adapter
175,00 zł
Razer Mamba Elite mysz
Razer Mamba Elite mysz
248,90 zł
Logitech Brio Stream 4k kamerka internetowa
Logitech Brio Stream 4k kamerka internetowa
879,00 zł
Razer Basilisk X Hyperspeed mysz
Razer Basilisk X Hyperspeed mysz
188,00 zł
słuchawki Apple AirPods PRO MWP22ZM/A
słuchawki Apple AirPods PRO MWP22ZM/A
918,00 zł
Razer Seiren X Quartz Pink mikrofon USB
Razer Seiren X Quartz Pink mikrofon USB
449,00 zł
szt.
SodaStream Spirit Easy Biały saturator  do wody
SodaStream Spirit Easy Biały saturator do wody
255,00 zł
Logitech MX Vertical mysz
Logitech MX Vertical mysz
386,14 zł
Razer DeathAdder V2 mysz
Razer DeathAdder V2 mysz
202,00 zł
maszynka Moser 1902-0460 Lithium Pro LCD
maszynka Moser 1902-0460 Lithium Pro LCD
315,00 zł
Zapisz się do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje

Witamy w automatycznym systemie składania oraz sprawdzania statusu reklamacji.

Zgłoszenia serwisowe i reklamacyjne produktów poniższych producentów można kierować bezpośrednio do autoryzowanych centrów serwisowych danego producenta.

Lista producentów z bezpośrednią obsługą serwisów i reklamacji:

Logitech

 

Logitech - link

Samsung - link
Serwis telefonów: 22 607 93 33

Canon - link
 
reklamacje - tel. 22 539 70 01
pomoc techniczna - tel. 22 583 43 07
 

 PHILIPS

 

 Philips - link

EPSON - zgłaszane przez infolinie: 22 295 3725
 

HP - link
 

 BRAUN  https://mediaarena.pl/userdata/producers/201.jpg  https://mediaarena.pl/userdata/producers/214.png

Braun - link
 

 Winix - link
 

Karcher - link
 

 Sony PS3 / PS4 - link


XBOX 360 - link
XBOX ONE - link

 InsERT - link
Pomoc techniczna: 71 78 76 123
 

https://mediaarena.pl/userdata/producers/377.jpg

 Stylies  Air&me (Air Naturel)

Coway - link

 Stylies - link   Air&Me/Airnaturel - link

 Ideal

 LIFAair

https://mediaarena.pl/userdata/producers/265.jpg 

Ideal - link LIFAair - link  Stiga - link

Powyższa informacja nie wyłącza możliwości skorzystania z tytułu rękojmi bądź gwarancji bezpośrednio u sprzedawcy.

 
Jeżeli reklamacja dotyczy sprzętu producenta, którego nie ma na liście powyżej, prosimy postępować zgodnie z procedurą opisaną poniżej.
 

Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji prosimy o dołączenie zdjęcia oraz skanu dowodu zakupu w specjalnie przeznaczonym "Załączniki" podczas składania zlecenia reklamacyjnego.

Procesu reklamacji ON-LINE:
1. System składania reklamacji on-line dostępny jest pod linkiem: System reklamacji ON-LINE



2.
 Reklamowany produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:  
Media Arena, ul. Pod Fortem 2C / LU6, 31-302 Kraków. Prosimy aby reklamowany towar zawierał cały komplet akcesoriów, które były w zestawie (przewody, zasilacze itp.)
3. W przypadku wysyłki prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki oraz umieszczenie na przesyłce numeru reklamacji RMA. Ułatwi nam to identyfikację i przyśpieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.
4. Rozpatrzenia reklamacji od momentu otrzymania reklamowanego towaru następuje ustawowo w ciągu 14 dni.
Jeśli termin ten z przyczyn od Nas niezależnych ulegnie przedłużeniu zostaną Państwo o tym poinformowani.
5. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt: serwis@mediaarena.pl, tel. 600 280 890 lub gg: 838194 .
Prosimy powołać się na numer zgłoszenia reklamacyjnego RMA.
6. O każdej zmianie statusu reklamacji klient zostanie poinformowany drogą mailową.

Obecny status reklamacji można sprawdzić logując się do naszego Systemu reklamacji ON-LINE 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium