Zapisz się do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje

Witamy w automatycznym systemie składania oraz sprawdzania statusu reklamacji.

Zgłoszenia serwisowe i reklamacyjne produktów poniższych producentów należy kierować bezpośrednio
do autoryzowanych center serwisowych danego producenta.

 Lista producentów z bezpośrednią obsługą serwisów i reklamacji:

Logitech

 

Logitech - link

Samsung - link
Serwis telefonów: 22 607 93 33

Canon - link
 
reklamacje - tel. 22 539 70 01
pomoc techniczna - tel. 22 583 43 07
 

 PHILIPS

 

 Philips - link

EPSON - zgłaszane przez infolinie: 22 295 3725
 

HP - link
 

 BRAUN  https://mediaarena.pl/userdata/producers/201.jpg  https://mediaarena.pl/userdata/producers/214.png

Braun - link
 

 Winix - link
 

Karcher - link
 

 Sony PS3 / PS4 - link


XBOX 360 - link
XBOX ONE - link

 InsERT - link
Pomoc techniczna: 71 78 76 123
 

https://mediaarena.pl/userdata/producers/377.jpg

 Stylies  Air&me (Air Naturel)

Coway - link

 Stylies - link   Air&Me/Airnaturel - link

 Ideal

 LIFAair

https://mediaarena.pl/userdata/producers/265.jpg 

Ideal - link LIFAair - link  Stiga - link

 

 
Jeżeli reklamacja dotyczy sprzętu producenta, którego nie ma na liście powyżej, prosimy postępować zgodnie z procedurą opisaną poniżej.
 

Podczas składnia zgłoszenia reklamacyjnego należy w pierwszej kolejności zarejestrować konto w naszym systemie reklamacji oraz uzupełnić niezbędne dane (pola oznaczone gwiazdką) w "Danych zlecenia".

Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji prosimy o dołączenie zdjęcia oraz skanu dowodu zakupu w specjalnie przeznaczonym "Załączniki" podczas składania zlecenia reklamacyjnego.

Procesu reklamacji ON-LINE:
1. System składania reklamacji on-line dostępny jest pod linkiem: System reklamacji ON-LINE
2. Podczas pierwszego składania reklamacji wymagane jest ZAŁOŻENIE INDYWIDUALNEGO konta klienta. 

3.
Po pomyślnej "Rejestracji użytkownika", należy zalogować się do systemu danymi podanymi przy rejestracji.



4.
 Reklamowany produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:  
Media Arena, ul. Pod Fortem 2C / LU6, 31-302 Kraków. Prosimy aby reklamowany towar zawierał cały komplet akcesoriów, które były w zestawie (przewody, zasilacze itp.)
5. W przypadku wysyłki prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki oraz umieszczenie na przesyłce numeru reklamacji RMA. Ułatwi nam to identyfikację i przyśpieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.
6. Rozpatrzenia reklamacji od momentu otrzymania reklamowanego towaru następuje ustawowo w ciągu 14 dni.
Jeśli termin ten z przyczyn od Nas niezależnych ulegnie przedłużeniu zostaną Państwo o tym poinformowani.
7. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt: serwis@mediaarena.pl, tel. 600 280 890 lub gg: 838194 .
Prosimy powołać się na numer zgłoszenia reklamacyjnego RMA.
8. O każdej zmianie statusu reklamacji klient zostanie poinformowany drogą mailową.

Obecny status reklamacji można sprawdzić logując się do naszego Systemu reklamacji ON-LINE 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl