Produkt dnia
Logitech Circle View kamerka do monitoringu
Logitech Circle View kamerka do monitoringu
719,00 zł
Razer Basilisk X Hyperspeed mysz
Razer Basilisk X Hyperspeed mysz
188,00 zł
Blue Mic Yeti USB Blackout mikrofon
Blue Mic Yeti USB Blackout mikrofon
699,00 zł
szt.
Logitech Brio Stream 4k kamerka internetowa
Logitech Brio Stream 4k kamerka internetowa
879,00 zł
Razer Seiren X Quartz Pink mikrofon USB
Razer Seiren X Quartz Pink mikrofon USB
449,00 zł
szt.
Razer DeathAdder V2 mysz
Razer DeathAdder V2 mysz
202,00 zł
BaByliss 6613DE suszarka
BaByliss 6613DE suszarka
148,00 zł
Logitech MX Vertical mysz
Logitech MX Vertical mysz
386,14 zł
Razer Mamba Elite mysz
Razer Mamba Elite mysz
248,90 zł
słuchawki Apple AirPods PRO MWP22ZM/A
słuchawki Apple AirPods PRO MWP22ZM/A
918,00 zł
SodaStream Spirit Easy Biały saturator  do wody
SodaStream Spirit Easy Biały saturator do wody
255,00 zł
Zapisz się do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Gwarancja

Informacje ogólne

Gwarancja na sprzedawane przez nas towary obowiązuje na podstawie dokumentu sprzedaży, który Państwo otrzymali.
W razie stwierdzenia usterki należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne, korzystając z automatycznego systemu składania reklamacji: http://mediaarena.pl/reklamacje .

Dodatkowe pytania dot. gwarancji lub reklamacji należy kierować na maila serwis@mediaarena.pl .

Reklamowany lub podlegający gwarancji produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:
Media Arena, ul. Pod Fortem 2C / LU6, 31-302 Kraków
 
 

Warunki realizacji serwisu

Na rozpatrzenie reklamacji i realizację gwarancji zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni roboczych. Jeśli naprawa wymaga dodatkowych wysyłek do serwisów zewnętrznych lub sprowadzenia części do serwisu czas ten może ulec przedłużeniu. O przedłużeniu okresu realizacji serwisu informujemy mailowo lub telefonicznie.
Serwis odsyłają Państwo na swój koszt na adres naszego serwisu. Koszt odesłania reklamacji do Państwa ponosi nasza firma.

 

Gwarancje zewnętrzne

Jeśli produkt posiada zewnętrzną gwarancję producenta procedura serwisowa opisana powyżej nie ma zastosowania.
Podstawową formą realizacji gwarancji jest wtedy serwis producenta sprzętu. W takich przypadkach do sprzętu jest załączona informacja o gwarancji oraz blankiet takiej gwarancji albo informacja o jej rejestracji przez stronę www.
Gwarancję zewnętrzną zgłasza się bezpośrednio w serwisie producenta - za pomocą maila lub telefonicznie pod podanymi
w warunkach gwarancji kontaktami. Transport w przypadku gwarancji zewnętrznej w obie strony pokrywa producent.
W przypadku gwarancji zewnętrznej Media Arena jest jedynie pośrednikiem w komunikacji, gwarantem jest natomiast producent sprzętu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium