Produkt dnia
Razer Kiyo kamerka internetowa
Razer Kiyo kamerka internetowa
418,00 zł 394,00 zł
Intex 28271 260x160x65cm basen stelażowy
Intex 28271 260x160x65cm basen stelażowy
499,00 zł 359,00 zł
szt.
GOOGLE Chromecast Ultra 4K adapter
GOOGLE Chromecast Ultra 4K adapter
178,00 zł
szt.
Blue Mic Yeti USB Blackout mikrofon
Blue Mic Yeti USB Blackout mikrofon
699,00 zł
Razer Seiren X Quartz Pink mikrofon USB
Razer Seiren X Quartz Pink mikrofon USB
478,00 zł
szt.
Razer Mamba Elite mysz
Razer Mamba Elite mysz
253,90 zł
Razer Basilisk X Hyperspeed mysz
Razer Basilisk X Hyperspeed mysz
196,00 zł
szt.
BaByliss 6613DE suszarka
BaByliss 6613DE suszarka
149,00 zł
szt.
Razer DeathAdder V2 mysz
Razer DeathAdder V2 mysz
213,00 zł
szt.
CONTEC CMS50D pulsoksymetr napalcowy
CONTEC CMS50D pulsoksymetr napalcowy
69,00 zł
szt.
Zapisz się do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Gwarancja

Informacje ogólne

Gwarancja na sprzedawane przez nas towary obowiązuje na podstawie dokumentu sprzedaży, który Państwo otrzymali.
W razie stwierdzenia usterki należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne, korzystając z automatycznego systemu składania reklamacji: http://mediaarena.pl/reklamacje .

Dodatkowe pytania dot. gwarancji lub reklamacji należy kierować na maila serwis@mediaarena.pl .

Reklamowany lub podlegający gwarancji produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:
Media Arena, ul. Pod Fortem 2C / LU6, 31-302 Kraków
 
 

Warunki realizacji serwisu

Na rozpatrzenie reklamacji i realizację gwarancji zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni roboczych. Jeśli naprawa wymaga dodatkowych wysyłek do serwisów zewnętrznych lub sprowadzenia części do serwisu czas ten może ulec przedłużeniu. O przedłużeniu okresu realizacji serwisu informujemy mailowo lub telefonicznie.
Serwis odsyłają Państwo na swój koszt na adres naszego serwisu. Koszt odesłania reklamacji do Państwa ponosi nasza firma.

 

Gwarancje zewnętrzne

Jeśli produkt posiada zewnętrzną gwarancję producenta procedura serwisowa opisana powyżej nie ma zastosowania.
Podstawową formą realizacji gwarancji jest wtedy serwis producenta sprzętu. W takich przypadkach do sprzętu jest załączona informacja o gwarancji oraz blankiet takiej gwarancji albo informacja o jej rejestracji przez stronę www.
Gwarancję zewnętrzną zgłasza się bezpośrednio w serwisie producenta - za pomocą maila lub telefonicznie pod podanymi
w warunkach gwarancji kontaktami. Transport w przypadku gwarancji zewnętrznej w obie strony pokrywa producent.
W przypadku gwarancji zewnętrznej Media Arena jest jedynie pośrednikiem w komunikacji, gwarantem jest natomiast producent sprzętu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium