Produkt dnia
Logitech Harmony Ultimate
Logitech Harmony Ultimate
649,00 zł
szt.
Pilot Logitech Harmony Ultimate One
Pilot Logitech Harmony Ultimate One
435,00 zł
szt.
drukarka Epson L130
drukarka Epson L130
419,00 zł
szt.
mysz Logitech G502 Proteus Spectrum RGB
mysz Logitech G502 Proteus Spectrum RGB
249,00 zł
szt.
oczyszczacz powietrza Daikin MCK75J
oczyszczacz powietrza Daikin MCK75J
2 219,00 zł
szt.
golarka BRAUN Series 7 7899cc + CCR2
golarka BRAUN Series 7 7899cc + CCR2
829,00 zł
szt.
oczyszczacz powietrza SHARP KC-D40EUB
oczyszczacz powietrza SHARP KC-D40EUB
1 949,00 zł
szt.
Zapisz się do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje

Witamy w automatycznym systemie składania oraz sprawdzania statusu reklamacji.

Zgłoszenia serwisowe i reklamacyjne produktów poniższych producentów należy kierować bezpośrednio
do autoryzowanych center serwisowych danego producenta.

 Lista producentów z bezpośrednią obsługą serwisów i reklamacji:

 

Logitech - link

Samsung - link
Serwis telefonów: 22 607 93 33

Canon - link
 
reklamacje - tel. 22 539 70 01
pomoc techniczna - tel. 22 583 43 07
 

 

 Genius - link 

EPSON - link
 

HP - link
 

 

 Pioneer - link
 

Sennheiser - link
 

DENON - link
 

 Sony PS3 / PS4 - link


XBOX 360 - link
XBOX ONE - link

DELL - link  
Pomoc techniczna: 225795700 

 InsERT - link
Pomoc techniczna: 71 78 76 123

Prestigio - link

TP-LINK - link

 

 

 

 
Jeżeli reklamacja dotyczy sprzętu producenta, którego nie ma na liście powyżej, prosimy postępować zgodnie z procedurą opisaną poniżej.
 

Podczas składnia zgłoszenia reklamacyjnego należy uzupełnić niezbędne dane (pola oznaczone gwiazdką) w kartach "Reklamacyjne" oraz "Klient".

Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji prosimy o dołączenie zdjęcia/skanu dowodu zakupu w specjalnie przeznaczonym polu na końcu formularza zgłoszeniowego w karcie "Reklamacyjne".

Procesu reklamacji:
1. Wypełnienie poniższego formularza reklamacyjnego przez klient (uzupełnienie niezbędnych danych reklamacyjnych oraz danych klienta).
2. Reklamowany produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:  
Media Arena, ul. Pod Fortem 2C / LU6, 31-302 Kraków. Prosimy aby reklamowany towar zawierał cały komplet akcesoriów, które były w zestawie (przewody, zasilacze itp.)
3. W przypadku wysyłki prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki oraz umieszczenie na przesyłce numeru reklamacji RMA. Ułatwi nam to identyfikację i przyśpieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.
4. Rozpatrzenia reklamacji od momentu otrzymania reklamowanego towaru następuje ustawowo w ciągu 14 dni.
Jeśli termin ten z przyczyn od Nas niezależnych ulegnie przedłużeniu zostaną Państwo o tym poinformowani.
5. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt: serwis@mediaarena.pl, tel. 600 280 890 lub gg: 838194 .
Prosimy powołać się na numer zgłoszenia reklamacyjnego RMA.
6. O każdej zmianie statusu reklamacji klient zostanie poinformowany drogą mailową.

Obecny status reklamacji można sprawdzić poniżej podając Nazwisko oraz otrzymany Numer RMA

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl