• layout
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj nowe konto
  • google
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Infolinia +48 12 396 30 60
  • basket
  • Credit Agricole Raty

    Raty to prosty i szybki sposób na zakup wymarzonego sprzętu 

    zapoznaj się z procedurą ratalną

    MINIMUM FORMALNOŚCI

    NAWET W 15min

    JUŻ OD 500zł

    poradnik zakupów na raty

    Informacje o wysyłce

    Sprawdź status swojej przesyłki

    WYSYŁKA KURIEREM

    NAWET W 24h

    JUŻ OD 16zł

    zobacz szczegóły dostawy

    Reklamacje

    Witamy w automatycznym systemie składania oraz sprawdzania statusu reklamacji.

    Zgłoszenia serwisowe i reklamacyjne produktów poniższych producentów należy kierować bezpośrednio
    do autoryzowanych center serwisowych danego producenta.

     Lista producentów z bezpośrednią obsługą serwisów i reklamacji:

     

    Logitech - link

    Samsung - link
    Serwis telefonów: 22 607 93 33

    Canon - link
     
    reklamacje - tel. 22 539 70 01
    pomoc techniczna - tel. 22 583 43 07
     

     

     Genius - link 

    EPSON - link
     

    HP - link
     

     

     Pioneer - link
     

    Sennheiser - link
     

    DENON - link
     

     Sony PS3 / PS4 - link


    XBOX 360 - link
    XBOX ONE - link

    DELL - link  
    Pomoc techniczna: 225795700 

     InsERT - link
    Pomoc techniczna: 71 78 76 123

    Prestigio - link

    TP-LINK - link

     

     

     

     
    Jeżeli reklamacja dotyczy sprzętu producenta, którego nie ma na liście powyżej, prosimy postępować zgodnie z procedurą opisaną poniżej.
     

    Podczas składnia zgłoszenia reklamacyjnego należy uzupełnić niezbędne dane (pola oznaczone gwiazdką) w kartach "Reklamacyjne" oraz "Klient".

    Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji prosimy o dołączenie zdjęcia/skanu dowodu zakupu w specjalnie przeznaczonym polu na końcu formularza zgłoszeniowego w karcie "Reklamacyjne".

    Procesu reklamacji:
    1. Wypełnienie poniższego formularza reklamacyjnego przez klient (uzupełnienie niezbędnych danych reklamacyjnych oraz danych klienta).
    2. Reklamowany produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:  
    Media Arena, ul. Pod Fortem 2C / LU6, 31-302 Kraków. Prosimy aby reklamowany towar zawierał cały komplet akcesoriów, które były w zestawie (przewody, zasilacze itp.)
    3. W przypadku wysyłki prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki oraz umieszczenie na przesyłce numeru reklamacji RMA. Ułatwi nam to identyfikację i przyśpieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.
    4. Rozpatrzenia reklamacji od momentu otrzymania reklamowanego towaru następuje ustawowo w ciągu 14 dni.
    Jeśli termin ten z przyczyn od Nas niezależnych ulegnie przedłużeniu zostaną Państwo o tym poinformowani.
    5. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt: serwis@mediaarena.pl, tel. 600 280 890 lub gg: 838194 .
    Prosimy powołać się na numer zgłoszenia reklamacyjnego RMA.
    6. O każdej zmianie statusu reklamacji klient zostanie poinformowany drogą mailową.

    Obecny status reklamacji można sprawdzić poniżej podając Nazwisko oraz otrzymany Numer RMA

    
    Sklep internetowy Shoper.pl