Zapisz się do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje

Witamy w automatycznym systemie składania oraz sprawdzania statusu reklamacji.

Zgłoszenia serwisowe i reklamacyjne produktów poniższych producentów należy kierować bezpośrednio
do autoryzowanych center serwisowych danego producenta.

 Lista producentów z bezpośrednią obsługą serwisów i reklamacji:

 

Logitech - link

Samsung - link
Serwis telefonów: 22 607 93 33

Canon - link
 
reklamacje - tel. 22 539 70 01
pomoc techniczna - tel. 22 583 43 07
 

 

 Genius - link 

EPSON - link
 

HP - link
 

 

 Pioneer - link
 

Sennheiser - link
 

DENON - link
 

 Sony PS3 / PS4 - link


XBOX 360 - link
XBOX ONE - link

DELL - link  
Pomoc techniczna: 225795700 

 InsERT - link
Pomoc techniczna: 71 78 76 123

Prestigio - link

TP-LINK - link

 

 

 

 
Jeżeli reklamacja dotyczy sprzętu producenta, którego nie ma na liście powyżej, prosimy postępować zgodnie z procedurą opisaną poniżej.
 

Podczas składnia zgłoszenia reklamacyjnego należy uzupełnić niezbędne dane (pola oznaczone gwiazdką) w kartach "Reklamacyjne" oraz "Klient".

Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji prosimy o dołączenie zdjęcia/skanu dowodu zakupu w specjalnie przeznaczonym polu na końcu formularza zgłoszeniowego w karcie "Reklamacyjne".

Procesu reklamacji:
1. Wypełnienie poniższego formularza reklamacyjnego przez klient (uzupełnienie niezbędnych danych reklamacyjnych oraz danych klienta).
2. Reklamowany produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:  
Media Arena, ul. Pod Fortem 2C / LU6, 31-302 Kraków. Prosimy aby reklamowany towar zawierał cały komplet akcesoriów, które były w zestawie (przewody, zasilacze itp.)
3. W przypadku wysyłki prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki oraz umieszczenie na przesyłce numeru reklamacji RMA. Ułatwi nam to identyfikację i przyśpieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.
4. Rozpatrzenia reklamacji od momentu otrzymania reklamowanego towaru następuje ustawowo w ciągu 14 dni.
Jeśli termin ten z przyczyn od Nas niezależnych ulegnie przedłużeniu zostaną Państwo o tym poinformowani.
5. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt: serwis@mediaarena.pl, tel. 600 280 890 lub gg: 838194 .
Prosimy powołać się na numer zgłoszenia reklamacyjnego RMA.
6. O każdej zmianie statusu reklamacji klient zostanie poinformowany drogą mailową.

Obecny status reklamacji można sprawdzić poniżej podając Nazwisko oraz otrzymany Numer RMA

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl