• layout
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj nowe konto
  • google
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Infolinia +48 12 396 30 60
  • basket
  • Credit Agricole Raty

    Raty to prosty i szybki sposób na zakup wymarzonego sprzętu 

    zapoznaj się z procedurą ratalną

    MINIMUM FORMALNOŚCI

    NAWET W 15min

    JUŻ OD 500zł

    poradnik zakupów na raty

    Informacje o wysyłce

    Sprawdź status swojej przesyłki

    WYSYŁKA KURIEREM

    NAWET W 24h

    JUŻ OD 16zł

    zobacz szczegóły dostawy

    Serwis

    Informacje ogólne

    Gwarancja na sprzedawane przez nas towary obowiązuje na podstawie dokumentu sprzedaży, który Państwo otrzymali. 
    W razie stwierdzenia usterki należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne, korzystając z automatycznego systemu składania reklamacji: http://mediaarena.pl/reklamacje . 

    Dodatkowe pytania dot. gwarancji lub reklamacji należy kierować na maila serwis@mediaarena.pl .

    Reklamowany lub podlegający gwarancji produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:
    Media Arena, ul. Pod Fortem 2C / LU6, 31-302 Kraków
     
     

    Warunki realizacji serwisu

    Na rozpatrzenie reklamacji i realizację gwarancji zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni roboczych. Jeśli naprawa wymaga dodatkowych wysyłek do serwisów zewnętrznych lub sprowadzenia części do serwisu czas ten może ulec przedłużeniu. O przedłużeniu okresu realizacji serwisu poinformujemy mailowo lub telefonicznie.
    Serwis odsyłają Państwo na swój koszt na adres naszego serwisu. Koszt odesłania reklamacji do Państwa ponosi nasza firma.

     

    Kontakt

    Z Naszym serwisem można skontaktować się telefonicznie lub za komunikatora Gadu-Gadu.
    tel. 600 280 890 lub gg: 838194

    Dodatkowo mail, pod którym można zgłaszać wszelkie zapytania serwisowe to serwis@mediaarena.pl 

    
    Sklep internetowy Shoper.pl