Produkt dnia
Logitech Harmony Ultimate
Logitech Harmony Ultimate
649,00 zł
szt.
Pilot Logitech Harmony Ultimate One
Pilot Logitech Harmony Ultimate One
435,00 zł
szt.
drukarka Epson L130
drukarka Epson L130
419,00 zł
szt.
mysz Logitech G502 Proteus Spectrum RGB
mysz Logitech G502 Proteus Spectrum RGB
249,00 zł
szt.
oczyszczacz powietrza Daikin MCK75J
oczyszczacz powietrza Daikin MCK75J
2 219,00 zł
szt.
golarka BRAUN Series 7 7899cc + CCR2
golarka BRAUN Series 7 7899cc + CCR2
829,00 zł
szt.
oczyszczacz powietrza SHARP KC-D40EUB
oczyszczacz powietrza SHARP KC-D40EUB
1 949,00 zł
szt.
Zapisz się do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Gwarancja

Informacje ogólne

Gwarancja na sprzedawane przez nas towary obowiązuje na podstawie dokumentu sprzedaży, który Państwo otrzymali.
W razie stwierdzenia usterki należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne, korzystając z automatycznego systemu składania reklamacji: http://mediaarena.pl/reklamacje .

Dodatkowe pytania dot. gwarancji lub reklamacji należy kierować na maila serwis@mediaarena.pl .

Reklamowany lub podlegający gwarancji produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:
Media Arena, ul. Pod Fortem 2C / LU6, 31-302 Kraków
 
 

Warunki realizacji serwisu

Na rozpatrzenie reklamacji i realizację gwarancji zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni roboczych. Jeśli naprawa wymaga dodatkowych wysyłek do serwisów zewnętrznych lub sprowadzenia części do serwisu czas ten może ulec przedłużeniu. O przedłużeniu okresu realizacji serwisu informujemy mailowo lub telefonicznie.
Serwis odsyłają Państwo na swój koszt na adres naszego serwisu. Koszt odesłania reklamacji do Państwa ponosi nasza firma.

 

Gwarancje zewnętrzne

Jeśli produkt posiada zewnętrzną gwarancję producenta procedura serwisowa opisana powyżej nie ma zastosowania.
Podstawową formą realizacji gwarancji jest wtedy serwis producenta sprzętu. W takich przypadkach do sprzętu jest załączona informacja o gwarancji oraz blankiet takiej gwarancji albo informacja o jej rejestracji przez stronę www.
Gwarancję zewnętrzną zgłasza się bezpośrednio w serwisie producenta - za pomocą maila lub telefonicznie pod podanymi
w warunkach gwarancji kontaktami. Transport w przypadku gwarancji zewnętrznej w obie strony pokrywa producent.
W przypadku gwarancji zewnętrznej Media Arena jest jedynie pośrednikiem w komunikacji, gwarantem jest natomiast producent sprzętu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl