• layout
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj nowe konto
  • google
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Infolinia +48 12 396 30 60
  • basket
  • Credit Agricole Raty

    Raty to prosty i szybki sposób na zakup wymarzonego sprzętu 

    zapoznaj się z procedurą ratalną

    MINIMUM FORMALNOŚCI

    NAWET W 15min

    JUŻ OD 500zł

    poradnik zakupów na raty

    Informacje o wysyłce

    Sprawdź status swojej przesyłki

    WYSYŁKA KURIEREM

    NAWET W 24h

    JUŻ OD 16zł

    zobacz szczegóły dostawy

    Gwarancja

    Informacje ogólne

    Gwarancja na sprzedawane przez nas towary obowiązuje na podstawie dokumentu sprzedaży, który Państwo otrzymali.
    W razie stwierdzenia usterki należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne, korzystając z automatycznego systemu składania reklamacji: http://mediaarena.pl/reklamacje .

    Dodatkowe pytania dot. gwarancji lub reklamacji należy kierować na maila serwis@mediaarena.pl .

    Reklamowany lub podlegający gwarancji produkt należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:
    Media Arena, ul. Pod Fortem 2C / LU6, 31-302 Kraków
     
     

    Warunki realizacji serwisu

    Na rozpatrzenie reklamacji i realizację gwarancji zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni roboczych. Jeśli naprawa wymaga dodatkowych wysyłek do serwisów zewnętrznych lub sprowadzenia części do serwisu czas ten może ulec przedłużeniu. O przedłużeniu okresu realizacji serwisu informujemy mailowo lub telefonicznie.
    Serwis odsyłają Państwo na swój koszt na adres naszego serwisu. Koszt odesłania reklamacji do Państwa ponosi nasza firma.

     

    Gwarancje zewnętrzne

    Jeśli produkt posiada zewnętrzną gwarancję producenta procedura serwisowa opisana powyżej nie ma zastosowania.
    Podstawową formą realizacji gwarancji jest wtedy serwis producenta sprzętu. W takich przypadkach do sprzętu jest załączona informacja o gwarancji oraz blankiet takiej gwarancji albo informacja o jej rejestracji przez stronę www.
    Gwarancję zewnętrzną zgłasza się bezpośrednio w serwisie producenta - za pomocą maila lub telefonicznie pod podanymi
    w warunkach gwarancji kontaktami. Transport w przypadku gwarancji zewnętrznej w obie strony pokrywa producent.
    W przypadku gwarancji zewnętrznej Media Arena jest jedynie pośrednikiem w komunikacji, gwarantem jest natomiast producent sprzętu.

     

    
    Sklep internetowy Shoper.pl