• layout
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj nowe konto
  • google
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Infolinia +48 12 396 30 60
  • basket
  • Credit Agricole Raty

    Raty to prosty i szybki sposób na zakup wymarzonego sprzętu 

    zapoznaj się z procedurą ratalną

    MINIMUM FORMALNOŚCI

    NAWET W 15min

    JUŻ OD 500zł

    poradnik zakupów na raty

    Informacje o wysyłce

    Sprawdź status swojej przesyłki

    WYSYŁKA KURIEREM

    NAWET W 24h

    JUŻ OD 16zł

    zobacz szczegóły dostawy

    Bezpieczeństwo wysyłek

    Firmy kurierskie pracujące dla Media Arena

    Media Arena szczególną uwagę przykłada do bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. W przypadku standardowych przesyłek do 30kg korzystamy z najlepszej w tym momencie firmy kurierskiej w Polsce - UPS. Firma ta posiada najwyższe standardy doręczeń, 99% przesyłek dociera w kolejny dzień roboczy. Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki są ubezpieczone do pełnej ich wartości. Do tego jest możliwość zapłacenia za towar za pobraniem do kwoty aż 15.000 zł. Przesyłki wielkogabarytowe czyli palety wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej OPEK. Dotyczy to produktów o wadze powyżej 30kg lub towarów objętościowo przekraczających 1 metr sześcienny. Takie wysyłki realizujemy dla sprzętu RTV, AGD lub większych ilości towaru każdej kategorii. Przesyłki są również ubezpieczone na całą ich wartość, natomiast nie ma możliwości przy takich dużych przesyłkach płatności za pobraniem. Dostępny jest w takich sytuacjach przelew lub płatności elektroniczne.

     

    Jak zabezpieczamy przesyłki

    Sprzedawany przez nas towar jest fabrycznie nowy i zapakowany przez producenta w opakowanie zapewniające jego bezpieczny transport. Jednak ze względu na dodatkowe bezpieczeństwo zamawianych przez Klientów towarów oraz ich estetykę towar jest przez nas najczęściej dodatkowo zabezpieczany. Przesyłki pakujemy w tekturowe kartony, foliowe koperty, folie bąbelkowe i/lub owijany folią zabezpieczającą (stretch). Przesyłki są dodatkowo zaklejane taśmą zabezpieczającą, aby każdy Klient miał pewność że otrzymuje towar nieotwierany po wyjściu z magazynu.

     

    Procedura odbioru przesyłki

    Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Bardzo uważnie prosimy sprawdzić stan taśm zabezpieczających i folii jeśli przesyłka jest tak dodatkowo zabezpieczona. Jeśli przesyłka wysłana była za pobraniem kurier pobierze daną kwotę pozostawiając potwierdzenie zapłaty.

     

    Co jeśli nie zgadza się kwota pobrania

    Jeśli kwota pobrania nie zgadza się z zamówieniem, bądź co gorsze zapłacili Państwo za zamówienie wcześniej a kurier żąda zapłaty prosimy o pilny kontakt telefoniczny 12 396 30 60 lub 600 460 540.

     

    Co jeśli przesyłka jest uszkodzona

    W przypadku kiedy opakowanie dostarczonej przez kuriera przesyłki jest uszkodzone lub gdy taśmy zabezpieczające są zerwane należy w obecności kuriera sprawdzić przesyłkę pod kątem jakościowym i ilościowym. Jeśli wystąpiło jakieś uszkodzenie lub brakuje towaru należy spisać z kurierem protokół szkody. Protokół taki należy przesłać nam mailem na adres sklep@mediaarena.pl - prześlemy informacje dotyczące dalszych procedur wymiany towaru na sprawny lub dosłaniu brakującej ilości. Jeśli przesyłka jest otwarta lub uszkodzenie opakowania umożliwia kradzież zawartości najlepiej od razu odmówić odbioru przesyłki u kuriera i skontaktować się z nami. Bardzo pomocne będzie zdjęcie (wykonać można nawet komórką) takiego uszkodzenia przesłane do nas na maila. W takiej sytuacji towar wróci do nas, a do Państwa zostanie wysłana nowa przesyłka.

    Niestety przed zapłatą pobrania i/lub pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma więc możliwości sprawdzenia zawartości przed tym faktem. Takie niestety zapisy są w regulaminach firm kurierskich. Należy jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki. Jeśli zrobią to Państwo zaraz po odbiorze kurier powinien poczekać. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody w terminie 7 dni od jej doręczenia. Brak takiego protokołu o stanie ilościowym lub jakościowym przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na rozpatrzenie reklamacji Klienta.

    
    Sklep internetowy Shoper.pl